Palautusohjeet

 

Kuluttaja-asiakkaiden palautukset

Kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus alkaen tuotteen vastaanottopäivästä. 14 vuorokauden palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita.

Kaikki palautukset ja reklamaatiot tulee ilmoittaa seuraavalta sivulta löytyvän lomakkeen kautta: Etusivulle > Asiakastili > Tilauksen viite > Details

Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa ja se tulee lähettää takaisin alkuperäisessä pakkauksessa. Tuotteen tulee olla hyvin pakattuna ja asiakas on vastuussa huonosti paketoidun tuotteen rikkoutumisesta tai katoamisesta. Pidätämme oikeuden periä palautuksesta aiheutuvat kustannukset. Palautus on asiakkaan vastuulla. Emme nouda Postipakettina lähetettyjä palautuksia Postista.

Tuotteen paketti tulee aina avata varoen ja pakkausta vaurioittamatta. Paketin sisältö tulee aina tarkastaa osalistasta ennen tuotteen käyttöönottoa. Jos toimituksesta puuttuu osia, tulee puuttuvista osista reklamoida ennen tuotteen mahdollista kokoamista.

Palautuksen käsittely kestää n. 1-3 viikkoa, koska palautuslähetykset tulevat varastollemme kootusti viikottain. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 30 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Saat ilmoituksen sähköpostiisi kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Rahanpalautukset teemme käyttämämme maksunvälittäjän kautta.

Mikäli asiakas kieltäytyy vastaanottamasta tuotetta tai jättää tuotteen noutamatta, tuote palautuu varastollemme. Tätä ei pidetä ehtojen mukaisena palautuksena ja pidätämme oikeuden periä palautumisesta ja mahdollisesta uudelleen lähettämisestä aiheutuvat kulut asiakkaalta.

Jos palautat tuotteen, muista ottaa Postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.